Preskoči na sadržaj
lightbox image
Ako i dalje želite pregledavati ovu web-lokaciju, trebate prihvatiti naša pravila:
  • Nutzungsbedingungen für OpenMoodle
Nastavi
x
OpenMoodle
  • Naslovnica
  • Support und Hilfe
    E-Mail an den Support
    Webseiten eLearning/Medien Campus-Support
  • Plattformen Universität Bielefeld
    eKVV Zu Moodle PEVZ Universität Bielefeld
    Zoom Panopto TaskCards LinkedIn Learning
  • Više
Hrvatski ‎(hr)‎
Bosanski ‎(bs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Türkçe ‎(tr)‎ Русский ‎(ru)‎
Trenutačno koristite anonimni pristup sustavu
Prijava
OpenMoodle
Naslovnica Support und Hilfe Sažmi Proširi
E-Mail an den Support Webseiten eLearning/Medien Campus-Support
Plattformen Universität Bielefeld Sažmi Proširi
eKVV Zu Moodle PEVZ Universität Bielefeld Zoom Panopto TaskCards LinkedIn Learning
Proširi sve Sažmi sve
  1. Adaptive Lehrkompetenz für inklusiven Unterricht
  2. IV Baustein "Klassenführung"
  3. 2. Videovignette zur Klassenführung

2. Videovignette zur Klassenführung

Uvjet dovršenosti
Pregledati
Dobiti ocjenu

In dieser Aufgabe analysieren Sie eine authentische Unterrichtssituation in Bezug auf die Merkmale einer inklusionsorientierten Klassenführung. Im Anschluss posten Sie Ihre Ergebnisse im Aufgaben-Forum: Klassenführung.

Trenutačno koristite anonimni pristup sustavu (Prijava)
Pravila
Preuzmite mobilnu aplikaciju Moodle
Pogoni Moodle